.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعضای شورا و اداره کل ورزش به وعده‌های خود عمل نکردند؛
سارویه هم از لیگ برتر والیبال کناره گیری می کند !
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه بازیکنان با این وضعیت حاضر نیستند بازی کنند، خاطرنشان کرد: با کناره‌گیری تیم سارویه از لیگ برتر امتیاز ساری به یک تیم لیگ یک داده می‌شود و سال آینده از ساری نماینده‌ای نداریم.
سارویه هم از لیگ برتر والیبال کناره گیری می کند ! شمال نیوز : رئیس هیأت والیبال مازندران از کناره‌گیری تیم والیبال سارویه از لیگ برتر به‌دلیل مشکلات مالی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، میلاد تقوی ، با اشاره به اینکه مدیران سارویه صبح امروز با ارسال نامه‌ای به هیأت والیبال استان اعلام کردند که از لیگ برتر کناره‌گیری کردند، گفت: روز گذشته جلسه‌ای را با مسؤولان، کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال سارویه برگزار کردیم و هنوز به نتیجه نرسیدم.

وی با بیان اینکه تا آخرین ساعات  تلاش می‌کنیم تا امتیاز تیم در لیگ برتر حفظ شود، تصریح کرد: تا این لحظه به‌‌صورت رسمی سارویه انصراف خود را به فدراسیون اعلام نکرده است‌ و منتظر حمایت مالی هستیم.

رئیس هیأت والیبال مازندران با اعلام انصراف تیم سازمان عمران شهرداری 48 ساعت قبل از شروع مسابقات، افزود: تیم والیبال سارویه متعلق به شهر و استان‌مان است، اعضای شورا و اداره کل ورزش و جوانان استان به وعده‌های خود عمل نکردند و انتظار داریم به کمک تیم ساری بیایند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان با این وضعیت حاضر نیستند بازی کنند، خاطرنشان کرد: با کناره‌گیری تیم سارویه از لیگ برتر امتیاز ساری به یک تیم لیگ یک داده می‌شود و سال آینده از ساری نماینده‌ای نداریم.

تقوی با بیان اینکه عملا حمایتی از سوی دستگاه ورزش استان نشدیم، گفت: با کناره‌گیری از لیگ برتر بازی هفته آینده مقابل کاشان را از دست می‌دهیم./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.